Досягнення цілей та ефективність діяльності у контексті стратегічного управління підприємством

Autoři

  • А. О. Татарчук ПВНЗ «Європейський університет»

Abstrakt

Мета роботи – дослідження цілей та ефективності діяльності у контексті стратегічного управління підприємством.

Biografie autora

А. О. Татарчук , ПВНЗ «Європейський університет»

здобувач третього рівня вищої освіти

Reference

Вовк В., Гаврильченко О. Стратегічна карта як складова маркетингової стратегії підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2024. № 5. С. 604–608.

Publikováno

2025-07-05

Číslo

Sekce

СЕКЦІЯ 2. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ Й ПРАКТИКИ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ ТА СТРАХУВАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА